افشای اسرار تبلیغات در دانشگاه تابستانه فرهنگ شیراز

فارس: در ادامه آموزش های تابستانه دانشگاه فرهنگ و هنر شیراز ، دوره های تخصصی تبلیعات نیز برای علاقمندان برگزار شد.

سرویس استان های هنرآنلاین: صنعت تبلیغات در کشور ما، برای آن که از بودجه ‏های کلانِ صرف شده ، نتایج مثبت و قابل تأملی را بدست آورد، نیازمند کار حرفه ‏ای کسانی است که بتوانند بر پایۀ دانش تئوریک و توان عملی- اجرایی خود، مؤثرترین راه حل‏ ها را ارائه دهند.

جهان امروز، عرصۀ ظهور ارتباطات گسترده‏ای است که روز به روز و با سرعت غیرقابل توصیفی در حال دگرگونی و تکامل بوده و در همۀ عرصه‏ های زندگی و کار انسان امروز، نقشی تأثیرگذار و حضوری کارآمد دارد.

بی‏ تردید، وجود نداشتن آموزش سیستماتیک و تخصصی در زمینۀ بازاریابی و تبلیغات، همچنین بیگانگی بسیاری از دست اندرکاران، با این مفاهیم علمی و تخصصی، یکی از اصلی‏ ترین موانع بر سر راه حرفه ‏ای شدن تبلیغات در ایران و مهمترین دلیل برای عدم اثربخشی و توفیق شایستۀ این حرفه در کشور ماست.

در همین راستا ، دانشگاه فرهنگ و هنر شیراز که در این روزهای داغ ، با علاقمندان تابستانی خود دست و پنجه نرم می کند دوره های تخصصی تبلیغات را در دو روز برگزار کرد.

روزبه قنبری در این باره به خبرنگار استان های هنرآنلاین ابراز کرد : رسالت دانشگاه تابستانه فرهنگ شیراز در برگزاری دوره تخصصی آموزش تبلیغات، انتقال مهارت به کسانی است که خواهان بالابردن دانش تخصصی و بهبود قابلیت ‏های خود در این حرفه هستند.

عضو هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی کانون های تبلیغات فارس گفت : این کارگاه ها با هدف آموزش بروز افراد در جهت تبدیل شدن به مدیران و کارشناسان شایسته و کارآمد در جامعۀ تبلیغات کشور است و چهاردهمین دوره تخصصی خود را در شیراز پشت سر گذاشته است.

او نیازسنجی تبلیغات برای شرکتها با تدریس عادل دهدشتی ، طراحی پیام و ایده پردازی خلاق با مدرسی پیام بلوریان ، مبانی روابط عمومی با هدایت راد قنبری و روانشناسی ارتباط با مشتری با آموزش زهرا دشتکی پور را عناوین مورد آموزش این دو روز مطرح کرد و اعلام کرد که ۶۰ نفر از علاقمندان به مباحث تبلیغات حضور فعال به عمل آوردند.

دوره های تخصصی تبلیغات طی سه روز و در روزهای ۱۶ الی ۱۸ مرداد ماه جاری در دانشگاه فرهنگ و هنر شیراز برگزار شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*